Cayenne 2024

For 2024, the Porsche Cayenne Turbo GT is faster than ever. Cayenne 2024 года получил новый дизайн: переработанную переднюю панель с увеличенными воздухозаборниками, рестайлинговые фары. Компания Porsche представила обновленный кроссовер Porsche Cayenne и Cayenne Coupe 2024 года в Шанхае.

World’s Quickest Corvette C8 Does 1/4 Mile In 8.64 Seconds

  • Porsche Cayenne 2024 с интерьером, вдохновлённым Taycan
  • Купить Porsche Cayenne 2023 | Цена в Порше Центр Москва
  • 2024 Porsche Cayenne
  • New 2024 Porsche Cayenne GTS Rumors
  • Рестайлинговый Porsche Cayenne будет иметь новый салон — Авторевю

2024 Porsche Cayenne Unveils Its New Interior With Available Passenger Display

Porsche Cayenne и Cayenne Coupe 2024 представлены официально The 2024 Porsche Cayenne is a combination of sporty handling, powerful engines, and luxurious features that make it a top contender in its class.
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid 2024: обновление самой мощной версии Автомобиль Porsche Cayenne III [рестайлинг] 3.0 AT 4WD (353 л.с.) Base Чёрный 2023.
Porsche Cayenne 2024: Роскошь, инновации и непревзойденная динамика After 2024 Cayenne’s face lift has made it a hot topic among luxury car buyers.
Porsche Cayenne Автомобиль Porsche Cayenne III [рестайлинг] 3.0 AT 4WD (353 л.с.) Base Чёрный 2023.

New 2024 Porsche Cayenne GTS Rumors

Driven either by cost or caution, automakers have largely abandoned colorful interiors, and the world is poorer for it. Good job Porsche. The thin, floating screen is appropriate in the svelte Taycan, but for the Cayenne it feels too delicate and out of step with the scale of the vehicle. Meanwhile the dash-mounted shifter, also borrowed from the Taycan, is sandwiched between the gauge cluster and infotainment screen and is inelegant to look at all the time. Porsche The Cayenne Turbo GT ditches all that efficiency nonsense and cranks out 650 hp and 626 lb-ft from the same basic engine. Porsche Meanwhile the plug-in E-Hybrid sees serious changes. A new electric motor pairs with its V6 for a total system output of 463 hp and 479 lb-ft, and a bigger 25. You can move between electric and different hybrid drive modes using the steering wheel dial—now standard on all models, previously locked behind the Sport Chrono package—instead of futzing through multiple layers of menus. As expected, the dual powertrain raises curb weight by over 800 pounds. Though the chassis itself is a carryover, what it rides on is not: Porsche made adaptive suspension standard and redesigned both the steel spring and air systems.

Two-valve dampers means better-optimized compression and rebound and overall more composed and responsive handling, while new two-chamber airbags down from three in the old model, but also upgraded to two valves are utterly dialed in. Lastly, overall tire and sidewall size is up an inch while interior diameters stay mostly the same for a slightly more comfortable ride.

The reason is the exterior design, which should be notably redesigned, with a completely new front end. If you look at the renderings, you can notice completely new headlights, along with a new grille, new bumper and many other changes. Just like the current model, the new one will come in two variants, either as a classic SUV or as a coupe. The current model already offers impressive ride quality, which makes this large SUV handle like a sports car. The expectations are the same from the updated model, though certain versions might come with some improvements regarding comfort as well. Allegedly, we are about to see a new dashboard design, with new aesthetics, new materials, and new tech features. The center console could also be redesigned and new controls, shifter etc. Still, the overall cabin layout will remain the same and, therefore, you may expect the same seating configuration and level of comfort.

Both SUV and coupe come with two spacious rows of seats, which offer a high level of comfort.

Under the hood, improvements included sport-tuned suspension, an aerodynamic body package, low-range transfer case, locking differential and a 6-speed automatic Tiptronic transmission. The Cayenne S Titanium Edition is powered by the same 4. It was the first Porsche of the modern era to feature the GTS abbreviation nameplate in its model designation.

Its sporty chassis had been specially developed only for this model variant and it was powered with a performance tuned 411 PS 302 kW; 405 hp 4. It also featured a lowered sport suspension, sports exhaust system and 21-inch 533 mm high performance wheels as standard.

В базовое оснащение теперь включены матричные фары за доплату предлагается адаптивная адаптивная оптика с 32 тысячами диодов на каждый блок. Фото Porsche Cayenne рестайлинг 2023-2024 года Салон В салоне обновленного Porsche Cayenne 2024 установлено новое рулевое колесо, изогнутый 12,3-дюймовый цифровой дисплей панели приборов, беспроводная зарядная панель для телефона,. Селектор коробки передач теперь размещен на передней панели. За дополнительную плату предлагается 10,9-дюймовый сенсорный экран для переднего пассажира.

Этот же двигатель используется в составе гибридной силовой установки в Cayenne E-Hybrid.

2024 Porsche Cayenne First Drive Review: Still A Blue Chip

The 2024 Porsche Cayenne is a combination of sporty handling, powerful engines, and luxurious features that make it a top contender in its class. The 2024 Cayenne sports a new look, with a reworked front fascia with larger air intakes, restyled headlights, more prominent fenders, and a subtle hood bulge. Porsche’s 2024 Cayenne lineup receives a major refresh done the Porsche way, with significant upgrades as well as some clean-canvas redesign of major systems. Кроме того, новая модель Cayenne 2024 оснащена мощным двигателем, который обеспечивает непревзойденную производительность и динамику. The Cayenne E-Hybrid gets a new 463-hp hybrid six-cylinder mill.

New 2024 Porsche Cayenne GTS Rumors

Автомобили Porsche Cayenne New Energy. Новые (5). С пробегом (65). Компания Porsche представила обновленный кроссовер Porsche Cayenne и Cayenne Coupe 2024 года в Шанхае. Some even call it the 2024 Porsche Cayenne Redesign, but the fact is that this will be a massive facelift, where we are about to see updates in various aspects. Porsche's 2024 Cayenne Turbo E-Hybrid now offers more power than any previously available.

Представлены обновленные Porsche Cayenne и Cayenne Coupe: автомобили стали мощнее

Related: 2024 Porsche Cayenne: Spicy SUV Gets Upgraded Performance, New Styling, New Tech. Все, что мы испытали за рулем серийной версии внедорожника Porsche Cayenne 2024 года, подтвердило наши первоначальные впечатления от прототипов. Компания Porsche рассекретила салон нового Cayenne 2024, презентация которого состоится уже 18 апреля текущего года. The 2024 Cayenne Coupe trades some cargo room for sexiness compared to the Cayenne SUV, but in any form it fits four adults just fine. Porsche официально представила сегодня новый Cayenne — модель образца 2024 года. We quickly became accustomed to using it during our time behind the wheel of various 2024 Cayenne models and have since found ourselves wishing for it in other vehicles.

Porsche Cayenne › Цены и комплектации

  • Официальный БМВ-Клуб в России
  • Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid 2024: обновление самой мощной версии
  • Ещё на эту тему
  • ⚡Эксклюзивно

Официальный ролик

  • 2024 Porsche Cayenne S Specs
  • Обновленный Porsche Cayenne 2024 стал дороже
  • Current Porsche Cayenne dimensions to compare with previous models
  • 650 л.с., три экрана в салоне и возвращение двигателя V8. Представлен новейший Porsche Cayenne 2024
  • 2024 Porsche Cayenne GTS Exterior, Interior Design

Porsche Cayenne Coupe 2024: купеобразный вариант

Что касается гибридной версии Cayenne - E-Hybrid, то он получил турбированный V6 и обновлённый электромотор, который выдаёт 174 л. В общем, автомобиль развивает мощность 463 л. Кроме того увеличилась ёмкость аккумулятора. Кроме того, авто получил новое 11-киловаттное зарядное устройство, за счёт которого появилась возможность подключения к домашней электросети, где аккумулятор зарядится менее чем за 2,5 часа.

Однако автопроизводитель пока не раскрывает параметр дальности хода. Кроме того, в стандартную комплектацию Turbo GT входят пневматическая подвеска, керамо-композитные тормоза и титановые выхлопные трубы. Функция Porsche Active Suspension Management входит в стандартную комплектацию.

Светодиодные фары Matrix Design теперь входят в стандартную комплектацию и имеют более острую форму, чем раньше. Компания также устанавливает новый капот и реконструирует крылья. Cayenne Coupe доступен с дополнительным облегченным спортивным пакетом, который снижает вес автомобиля на 33 кг.

Porsche пока не детализирует содержимое этого пакета. Приборная панель Cayenne 2024 года выглядит совершенно иначе, чем у модели до фейслифтинга. Перед водителями теперь находится отдельно стоящая изогнутая 12,6-дюймовая цифровая приборная панель.

Элементы управления на рулевом колесе позволяют переключаться между режимами отображения. Новый рычаг слева от руля позволяет управлять системами помощи водителю. Ассистент смены полосы движения и помощь в удержании полосы движения теперь входят в стандартную комплектацию.

Он будет устанавливаться в версии Cayenne S вместо нынешнего V6 твин-турбо объёмом 2,9 л. Новый мотор тоже с двумя турбинами, его объём — 4 л, а мощность — 468 л. Надо сказать, что это довольно необычный шаг с учётом того, что производители сейчас взяли курс на отказ от больших ДВС в пользу гибридов. Под капотом у базового Cayenne 2024 будет 3-литровый 348-сильный турбированный мотор V6. Он же используется в составе гибридной силовой установки Cayenne E-Hybrid, у такого «Кайена» уже 463 л.

The rear had less work done, but the changes remain meaningful with thin 3D-effect LED tail lights running edge to edge and a tailgate that emphasizes the width of the Cayenne. Not for nothing, the license plate cutout has been moved off the tailgate to the bumper on the regular Cayenne to align it with the Cayenne Coupe. While the changes to the exterior may require a second look to spot, the changes inside are apparent from the moment you open the door. A new 12.

One of the five layouts available on the digital dash is a minimal look that only displays speed at the center and removes all other non-essential information.

Porsche Cayenne 2024 года: обновленный капот, больше мощности и 650-сильный Coupe Turbo GT

2024 Porsche Cayenne Redesign, Changes, and Release Date Автомобиль Porsche Cayenne III [рестайлинг] 3.0 AT 4WD (353 л.с.) Base Чёрный 2023.
Обновлённый Porsche Cayenne: подробности и цены Porsche Cayenne 2024 dimensions and boot space of 772 liters.
Покажите нам свою мечту: Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid 2024 года The 2024 Cayenne debuts with a highly digitalized display and control interior concept, new chassis technology and innovative high-tech features.
Test Drive: 2024 Porsche Cayenne Наряду с другими модификациями Cayenne 2024 модельного года, версия Turbo E-Hybrid получит обновленную панель приборов с изогнутым экраном и новый дисплей медиасистемы.
Тест-драйв Porsche Cayenne 2024: превосходное решение для одного автомобиля | Движение24 Внешне Cayenne 2024 года на первый взгляд может показаться не совсем новым.

2024 Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid: Гибридное чудо

Автомобиль Porsche Cayenne III [рестайлинг] 3.0 AT 4WD (353 л.с.) Base Чёрный 2023. Компания Porsche показала фотографии обновленного кроссовера Porsche Cayenne 2024 года. Новый Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid 2024 года будет предлагаться в стандартном кузове по цене от 148 550 долларов США, и в кузове купе по цене от 153 050 долларов США. The 2024 Porsche Cayenne is a combination of sporty handling, powerful engines, and luxurious features that make it a top contender in its class. Приборная панель Cayenne 2024 года выглядит совершенно иначе, чем у модели до фейслифтинга.

Порше Кайен 2024 технические характеристики, комплектации и цены

Если электрический Cayenne будет иметь аналогичную Porsche Taycan трансмиссию, то он сможет предложить до 750 л.с. в своей топовой модификации. Thin, full-width LED strips comprise the taillights, which have an exposed, three-dimensional appearance for more visual interest, and the regular 2024 Cayenne moves the license plate from the. Introducing the Upgraded 2024 Porsche Cayenne: A Fusion of Luxury and Performance.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий